Váš nákupní košík je prázdný.
Nabízíme Vám několik variant převzetí objednaného zboží po celé ČR a posielame aj na Slovensko ❤️
1.1 Zboží si můžete vyzvednout u nás v showroomu na adrese: U Zlatého potoka 265, 251 63 Kunice.
1.2 Při osobním odběru Vám ráda zodpovím jakékoliv dotazy a v případě zájmu i doporučím další péči, proto pokud se k nám chystáte, dejte mi prosím vědět, ať o Vás vím :) na tel.: 725 740 624 anebo na e-mail: katka@liri.cz.
1.3 Při osobním odběru je možné platit hotově anebo online kartou přes naše stránky.
2.1 Zboží si vyzvednete na Vámi zvolené výdejně, seznam všech výdejen najdete zde.
2.2 Poskytujeme dopravci Vaše telefonní číslo a e-mail, na který Vám příjde informace o datu a přibližném čase doručení Vaší zásilky na Vaší výdejnu. V sms Vám příjde kód pro vyzvednutí, teprve poté je Vaše zásilka připravená a můžete si pro ní vyrazit.
2.3 U objednávky nad 1 200,-Kč máte dopravu zdarma
3.1 Dopravce vybereme my podle toho co je pro nás nejvýhodnější, ať Vaší zásilku doručí DPD, Intime či jiný dopravce. Dopravci obvykle doručují do 24 hod po celé ČR.
3.2 Poskytujeme dopravci Vaše telefonní číslo a taky e-mail, na který Vám příjde informace o datu a přibližném čase doručení.
4.3 U objednávky nad 1 200,-Kč máte dopravu zdarma
1.1 Platba v hotovosti při převzetí zboží.
2.1 Bezhotovostní platbu zašlete prosím na náš účet č. 2100 681 279/2010, jako Variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
2.2 Teprve po připsání celé částky na náš účet budeme zboží odesílat, dodací lhůta se tím prodlouží, myslete na to, prosím.
2.3 Bez uvedení Variabilního symbolu není možné platbu automaticky spárovat a proto se může stát, že ji přehlédneme. Pokud Vám nepřijde potvrzovací e-mail o přijaté platbě, je možné, že Variabilní symbol nebyl uveden, anebo nebyl uveden správně a my o Vaší platbě nevíme. V takovém případě nás prosím kontaktujte na info@liri.cz anebo na tel.: 725 740 624 abychom to mohli dát co nejdřív do pořádku.
3.1 K zajištění platby kartou online a expresního bankovního převodu využíváme zabezpečenou platební bránu ComGate
3.2 Platba proběhne okamžitě po vytvoření objednávky
3.3 Akceptujeme platební karty Visa a Mastercard
1.1 Vaše balíčky Vám doručíme cez Zásilkovnu, všetky ostatné spôsoby dopravy sú cenovo premrštené. Doručenie trvá max 2 dni a zoznam pobočiek nájdete tu.
1.2 Dopravcovi poskytujeme Vaše telefónne číslo a e-mail, na ktorý Vám príde informácia o dátume a približnom čase doručenia Vašej objednávky na Vašu výdajňu. V sms Vám príde kód pre vyzdvihnutie, až potom je Vaša objednávka pripravená a môžete si pre ňu vyraziť.
1.3 Zásilkovnu máte ZDARMA pri objednávkach nad 1 200,-Kč.
2.1 Pre zasielanie do zahraničia umožňujeme len platbu kartou online, alebo vopred na náš eurový účet: 2500 681 286/2010
(IBAN: CZ 7820 1000 0000 2500 681 286, SWIFT: FIOBCZPPXXX), ako Variabilný symbol uveďte prosím číslo objednávky.
2.2 Váš balíček budeme odosielať až po pripísaní prostriedkov na účet, čo môže predĺžiť dodaciu lehotu, preto na to, prosím, pri objednávke myslite.
2.3 Bez správne uvedeného Variabilného symbolu, alebo pri jeho neuvedení, nie je možné platbu automaticky spárovať a tak sa môže stať, že Vašu platbu prehliadneme. Pokiaľ Vám nepríde potvrdzovací email, že sme Vašu platbu zaznamenali a Vy viete, že ste ju poslali, je možné, že o Vašej platbe nevieme. V takom prípade nás prosím kontaktujte na info@liri.cz alebo na telefon +420 725 740 624 a dáme veci do poriadku.
2.4 Pre platbu v eurách Vám pošleme faktúru v tejto mene.