Výsledek hledání pro výraz
Eshop
    Menu Close

    Nejčastější dotazy

    1 JAK MÁM OBJEDNAT?

    Na našich stránkách se objednává velice jednoduše - zboží vložíte do košíku, vyplníte svojí adresu, zvolíte si dopravu a platbu a objednávku potvrdíte.

    Po úspěšně vytvořené objednávce Vám od nás příjde potvrzující e-mail. Pokud tomu tak není, Vaše objednávka neproběhla korektně a s největší pravděpodobností o ní nevíme. V takovém případě mi prosím napište na katka@liri.cz anebo zavolejte na 725 740 624.

     

    2 MŮŽU JIŽ ODESLANOU OBJEDNÁVKU MĚNIT ANEBO ZRUŠIT?

    ANO. Pokud je Vaše objednávka ještě u mně, můžeme s ní pracovat.

     

    3 OBJEDNÁVKA DORAZILA, ALE ZBOŽÍ SE MI NELÍBÍ - MŮŽU HO VRÁTIT?

    ANO. Ze zákona máte právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Upozorňuji, že vrátit můžete pouze zboží nerozbalené, nepoužité (tedy v původním obalu) a na vlastní náklady.

     

    4 JSOU VŠECHNY VAŠE PRODUKTY OPRAVDU PŘÍRODNÍ?

    ANO. U každého produktu uvádíme seznam INCI (tedy kompletní složení), které ale navíc vysvětlujeme v liripaedii. Tak si můžete jednoduše ověřit, jaké složky daný produkt obsahuje a sami se rozhodnout, jestli je pro Vás vhodný, či nikoliv. Já sama jsem si dala závazek, že v našem obchůdku budou pouze produkty, které jsou přírodní a mají potřebné certifikace - z toho důvodu u nás třeba nenajdete některé řady Natura Siberica, i když se jedná o kosmetiku skvělou a velmi oblíbenou, má ve své nabídce i řady, které certifikace nemají. 

     

    5 JAK FUNGUJE BONUS CLUB?

    Za každých 100 Kč které u nás utratíte, získáte 1 věrnostní bod. Za nasbírané body si pak můžete zakoupit produkty, které najdete v kategorii Bonusových. Registrací na našem webu se automaticky stáváte členem Bonus clubu a body průběžně sbíráte. Jejich stav uvidíte v sekci Můj účet - Bonus club.