Výsledek hledání pro výraz
Eshop
    Menu Close

    Urtekram Tělové mléko Nordic berries 245ml

    Výrobce: Urtekram
    Vitamíny a antioxidanty z rakytník řešetlákového, borůvek, brusinek a šípku v kombinaci s kyselinou hyaluronovou poskytují suché pokožce maximální výživu a regeneraci.
    Skladem
    235,00 Kč
    i h

    Severské bobule v hlavní roli

    Vitamíny a antioxidanty z rakytník řešetlákového, borůvek, brusinek a šípku v kombinaci s kyselinou hyaluronovou poskytují suché pokožce maximální výživu a regeneraci.

    Použití

    Naneste přiměřené množství na suchou, čistou pokožku a jemně krouživými pohyby vmasírujte

    Urtekram

    Všechno začalo v roce 1972, v dánské Kodani, kdy masová výroba byla ještě populární, ale ekologové už začali vystrkovat růžky. Lisbeth a Ronnie založili malý bylinkový obchod, eko, bio, přírodní. Postupem času se věhlas o jejich organickém přístupu začal šířit i mimo skupinky eko-nadšenců a vznikla značka URTEKRAM. Firma rostla, zlepšovala se, vyvíjela nové postupy a produkty. V současnosti vyvíjejí 80 - 100 nových produktů ročně a stále v sobě mají vášeň a plní závazek, který si dali v roce 1972 - vytvářet produkty s maximálním ohledem na přírodu a udržitelným způsobem.

    0.0 0
    Napište vlastní recenzi Close
    *
    *
    • Špatný
    • Vynikající
    *
    *
    *

    Severské bobule v hlavní roli

    Vitamíny a antioxidanty z rakytník řešetlákového, borůvek, brusinek a šípku v kombinaci s kyselinou hyaluronovou poskytují suché pokožce maximální výživu a regeneraci.

    Použití

    Naneste přiměřené množství na suchou, čistou pokožku a jemně krouživými pohyby vmasírujte

    Urtekram

    Všechno začalo v roce 1972, v dánské Kodani, kdy masová výroba byla ještě populární, ale ekologové už začali vystrkovat růžky. Lisbeth a Ronnie založili malý bylinkový obchod, eko, bio, přírodní. Postupem času se věhlas o jejich organickém přístupu začal šířit i mimo skupinky eko-nadšenců a vznikla značka URTEKRAM. Firma rostla, zlepšovala se, vyvíjela nové postupy a produkty. V současnosti vyvíjejí 80 - 100 nových produktů ročně a stále v sobě mají vášeň a plní závazek, který si dali v roce 1972 - vytvářet produkty s maximálním ohledem na přírodu a udržitelným způsobem.